آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش سه ساله های حسینی(ع) در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) شهرری برگزار شد.

به گزارش راگا نیوز ،‎ در این همایش که با هدف فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و الگوگیری از حضرت رقیه(س) به ویژه برای پایبندی دختران خردسال به حجاب برگزار شد سرکار خانم پناهیان گفت :حضرت رقیه (س) با کمی سن انسانی بزرگ است که در طول تاریخ اثر گذار بوده است.

وی افزود : امتیاز بالاتر از دختر، پسر، زن و مرد بودن انسان بودن است که برای رسیدن به این مقام باید به سیره اهل بیت نگاه داشته باشیم.
پناهیان امنیت و محبت را دو شرط اصلی تربیت فرزندان برشمرد و تاکید کرد : یکی از افتخارات خانواده حسینی این است که محبت خود را به فرزندانش در هر شرایطی حقی در معرکه کربلا آشکار می کند.
وی در ادامه گفت : در خانواده ای که امنیت و محبت ساری و جاری باشد فرزندان با ادب و انسان بار خواهند آمد که نمونه بارز آن حضرت ابالفضل العباس است که حرمت و ادب به حضرت سیدالشهداء را همواره حفظ کرد.
وی اظهار داشت : اگر پسران و دختران را مفید بار آوریم نه مهم در موقع ایفای فایده خم نمی شوند همان طور که علمدار کربلا در موقع لزوم نقش سقای کودکان را به خود می گیرد.
آشنایی هرچه بیشتر کودکان با حادثه کربلا و تجلیل از مقام شامخ حضرت رقیه (س) و یادآوری رنج ها و دردهای آن حضرت از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.
جمعی از فرزندانِ خردسال شهرستان ری در این همایش شرکت داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.