آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش پیاده روی همیاران محیط ، حامیان آب برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آبفای منطقه6-شهر ری همایش پیاده روی همیاران محیط ، حامیان آب با مشارکت سرای محله مشیریه وهمکاری ناحیه 4 شهرداری منطقه 15 به منظوراطلاع رسانی شرایط آب و هوایی و آگاهی بخشی دغدغه های آبی و زیست محیطی منطقه وهمچنین جلب توجه و مشارکت همگانی درامر ترویج فرهنگ  مصرف بهینه آب و حفظ وحراست از محیط زیست برگزار شد.

در این همایش حدود 300 کودک نوآموز از پنج مهد کودک و پیش دبستانی شهرک مشیریه همراه با جمعی ازمادران و مربیان مسیر خیابان 20متری اعظم این شهرک تا پارک پامچال را پیاده روی کردند و با حمل پلاکاردهایی با موضوع آب و محیط زیست ،شعارهای درجهت حفظ محیط زیست و حفاظت ازآب و منابع آبی سردادند.

اجرای سرود دسته جمعی با موضوع آب توسط کودکان ،اجرای نمایش شاد وموزیکال مصرف بهینه آب همراه با حضور عروسک قطره ،برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان در نگارخانه ی خانه فرهنگ پامچال، توزیع حمایل وسربند حامیان آب ،توزیع پرچم با شعار آبی و اهدای هدایای تبلیغی و آموزشی از دیگر فعالیت های انجام شده در این همایش بود.

طرح همیاران محیط ،حامیان آب با همکاری و مشارکت سرای محله مشیریه و روابط عمومی آبفای منطقه در سطح مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی شهرداری منطقه15در حال اجرا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.