آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش کاهش اثرات بلایای طبیعی در ری برگزار شد

شهرری-راگانیوز- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ری از برگزاری همایش یک روزه کاهش اثرات بلایای طبیعی در روستای قمصر شهرستان ری خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ری، ˈعلیرضا اکبریˈ افزود: بررسی راهکارهای مقابله با بلایای طبیعی، کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی و ارایه راهکارهای علمی متناسب با شرایط منطقه از جمله اهداف برپایی این همایش بود.

وی با بیان اینکه این همایش از سوی خانه داوطلب روستای قمصر با مشارکت خانه بهداشت و درمان و امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ری برگزارشد، اظهار داشت: در این همایش کارشناس پژوهشکده زلزله شناسی ایران در خصوص ماهیت زلزله و آسیب های ناشی از آن مطلبی را بیان کرد.

اکبری در ادامه به نقش دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در آگاهی بخشی و آمادگی روستاییان در زمان روبارویی با بحران تاکید کرد.

وی گفت: شرکت کنندگان به منظور آمادگی و خود امدادی روستاییان در مقابله با حوادث احتمالی و آموزش های امداد و کمک های اولیه قبل و بعد و حین وقوع زلزله به روستاییان آشنا شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر ری تاکید کرد: در این همایش همچنین یک تیم شش نفره از خواهر و برداران داوطلب اقدام به تست قند خون و فشار خون 100 نفر از روستاییان شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.