آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همه اتفاقات بازی را پیش بینی کرده بودیم

به گزارش راگانیوز ، رضا لک شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر تیم آذرخش بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما همه آنچه که در زمین اتفاق افتاد را پیش بینی کرده بودیم و به خاطر دقایق پایانی بازی از تماشاگران عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به افزایش فشار تیم آذرخش در دقایق پایانی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما در شش دقیقه پایانی بدون تمرکز بازی کردند. علت این بی تمرکزی با توجه به اینکه پنج بر صفر پیش بودیم این بود که بازیکنان کار را تمام شده انگاشتند و شاید علت دیگر آن بازی حساس هفته بعد ما باشد. به هر حال به خاطر التهابات پایان بازی از هواداران عذرخواهی می کنم.
سرمربی گیتی پسند درباره تیم آذرخش افزود: ما می دانستیم که آذرخش بازیکنان بسیار خوبی دارد که می توانند به خوبی به بازی برگردند و تصور می کردیم فشار خود را با آغاز نیمه دوم شروع کنند اما این فشار را در پایان بازی به کار گرفتند که در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.
وی به تاکتیک دفاعی گیتی پسند در دقایق پایانی این دیدار اشاره کرد و در این باره گفت: ما نیاز داریم که تاکتیک های ویژه از جمله تاکتیک دفاعی را تمرین کنیم. هفته گذشته در مشهد به خوبی از عهده این کار برآمدیم اما این هفته به دلایلی در آن موفق نبودیم. امیدوارم روند پیروزی های خود را ادامه دهیم و هفته به هفته بهتر شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.