آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هیئت رئیسه شورای اسلامی حسن‌آباد انتخاب شد

با حضور معاون استاندار تهران
هیئت رئیسه شورای اسلامی حسن‌آباد انتخاب شد

راگا نیوز-اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر حسن‌آباد با حضور معاون استاندار تهران و اصحاب رسانه انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه شورای اسلامی حسن‌آباد انتخاب شد

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس بعد از ظهر امروز مراسم آغاز به کار شوراهای اسلامی دور چهارم شهرهای شهرستان ری با حضور امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار تهران و فرمانده ویژه ری، معاونان فرماندار و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی سه شهر کهریزک، باقرشهر و حسن‌آباد در ابتدای این مراسم سوگند یاد کردند و بر تلاش بی‌شائبه برای خدمت‌رسانی به مردم متعهد شدند.

معاون استاندار تهران طی سخنانی در این مراسم با تأکید براینکه شوراها با هم‌زبانی و همراهی چیزی جز رضایت مردم را نخواهند خواست، خاطرنشان کرد:‌ اقدامات و تلاش‌های خیرخواهانه اعضای شورای شهر خیر و برکت را برای شهروندان و خود افراد شورای شهر به همراه دارد.

امیرحسین باقرنژاد ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: قطعاً تلاش‌های اصحاب رسانه سبب توسعه، پیشرفت و تعالی شهر می‌شود.

وی در ادامه به انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت: امید است شورای اسلامی شهر تهران با ترکیب جدید خود به همان میزان که از ری توقع سرویس‌دهی دارند به این خطه پرسابقه خدمت‌رسانی کنند.

این گزارش حاکیست در ادامه این نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر حسن‌آباد برگزار شد و پس از شمارش آراء هیئت رئیسه منتخب این شورا معرفی شدند.

براساس انتخابات صورت گرفته حسن اینالو به عنوان رئیس، محسن حسینی به عنوان نایب رئیس، علیرضا شیردوش خزانه‌دار، کمیل قهرمانی منشی اول و معصومه اوریات منشی دوم انتخاب شدند.

این گزارش حاکیست مراسم آغاز به کار شوراهای اسلامی شهرهای حسن‌آباد، کهریزک و باقرشهر با حضور معاون استاندار تهران، معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان ری در تالار خدمت شهرستان فرمانداری شهر ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.