آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ورامین ۴۰ درجه، فیروز‌کوه ۱۴ درجه/ هوای تهران فعلا سالم است

به گزارش راگانیوز ، رفیعی کارشناس هواشناسی اظهار کرد: دیروز حداکثر دمای هوای تهران به ۳۷ درجه رسید و امروز هم انتظار داریم به ۳۶ درجه بالای صفر برسد؛ همچنین انتظار داریم دوشنبه و سه ‌شنبه با یک درجه اختلاف دما روبه‌رو باشیم.

وی درباره‌­ی شرایط جوی در استان تهران گفت: وزش باد ملایم در قسمت جنوبی استان تهران مانند فرودگاه امام و شهریار را خواهیم داشت که این پدیده منجر به گرد و خاک در این  منطقه نخواهد شد.

رفیعی با اشاره به اینکه در ارتفاعات شهرستان­‌های تهران پدیده خاصی را شاهد نخواهیم بود، افزود: آسمان در شهرستا‌ن‌­های تهران صاف پیش بینی می‌­شود. خنک‌­ترین شهر در بین شهرستان­‌های تهران، آبعلی با حداکثر دمای ۲۸ درجه و گرم­‌ترین شهرستان، ورامین با حداکثر دمای ۴۰ درجه قابل پیش­‌بینی است.

این کارشناس در ادامه گفت: دمای دیگر شهرهای استان تهران به این شرح است:

شمیرانات با حداکثر و حداقل دما به ترتیب ۳۶ و ۲۴ و به همین منوال فرودگاه امام ۳۹ و ۲۱، آبعلی ۲۸ و ۱۷، فیروزکوه ۲۷ و ۱۴، دماوند ۳۴ و ۱۹، شهریار ۳۸ و ۲۰ و درنهایت ورامین که حداقل دمای آن ۲۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

رفیعی در پاسخ به شاخص آلودگی و ریزگردها در تهران عنوان کرد: شاخص آلودگی در تهران ۷۳ می‌­باشد که این نشان از شرایط سالم برای هوای تهران است. این شرایط برای میزان آلودگی دو روز آینده شهر تهران نیز حاکم خواهد بود و نگرانی خاصی در این حوزه وجود ندارد.

وی در آخر افزود: امروز برای ارتفاعات فیروزکوه بارش پراکنده پیش­‌بینی می‌­شود.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.