آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ورزش شهروندی در ۶۱ زمین چمن منطقه ۲۰ تهران است

به گزارش راگانیوز به نقل از  ذاکرنیوز، ابوالفضل حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه های ورزشی محلات و ترغیب شهروندان به فعالیت های بدنی، احداث زمین های چمن مصنوعی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و در حال حاضر شهروندان منطقه ۲۰ از۶۱ زمین چمن با مساحت ۶۲ هزار و ۱۴۱ مترمربع، برای فعالیت های ورزشی تابستانه بهره مند هستند.

وی افزود: زمین های چمن مصنوعی محله ها به مجموعه شورایاری هر محله سپرده شده است تا با شناخت و استفاده از ظرفیت فعالان ورزشی محلات، بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰  ادامه داد: به طور میانگین هر محله منطقه ۲۰ دارای ۳ زمین چمن است و دسترسی شهروندان برای استفاده از فضاهای ورزشی افزایش یافته است.

حیدری با اشاره به اینکه خدمات رسانی مدیریت شهری در محدوده حریم و روستاهای منطقه ۲۰ نیز انجام شده است، گفت: روستاهای زمان آباد، قلعه نو، عباس آباد علاقه مند، قاسم آباد، محمودآباد، اسلام آباد و طالب آباد در سال های اخیر صاحب زمین چمن مصنوعی شده اند که ایجاد این امکانات ورزشی موجب رضایتمندی ساکنان این روستاها شده است.

وی افزایش دسترسی شهروندان به فضاهای ورزشی را مهم برشمرد و یادآور شد: به دنبال درخواست شورایاران و نظارت های میدانی کارشناسان همچنان احداث زمین های چمن جدید در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد که با اتمام عملیات اجرایی آن به شورایاران واگذار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.