آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وزير بهداشت از مرکز آموزشي درماني روانپزشکي رازي ديدن کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در همایش پیاده روی خانوادگی در دریاچه شهدای خلیج فارس از مرکز آموزش درمانی روانپزشکی رازی در شهرری دیدن کرد.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این مرکز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این مرکز درمانی یکی از قدیمی ترین مراکز بیمارستانی کشور است که قدمت آن به بیش از100سال می رسد.
وی افزود: این مرکز بیمارستانی مشکلات متعددی دارد و برای برطرف شدن این مشکلات این مرکز باید در قالب هیئت امنایی اداره شود و شاهد حضور فعال تر خیران در اداره و بازسازی این مرکز باشیم.
وی گفت: این مرکز همانند مراکز دیگر نگهداری همچون کهریزک است که علاوه بر آن خدمات آموزشی و پ‍ژوهشی را نیز در خود جای داده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرفیت1100تختخوابی برای بیماری های روانی و سلامت روانی فرصت خوبی برای وزارت بهداشت است.
در ادامه این بازدید هادی موسویان رییس مرکز آموزشی درمانی و روانپزشکی رازی از سخت های کار در این مرکز گفت و افزود: مشکل اساسی در این مرکز کمبود نیروست و کمبود نیرو موجب فرسودگی کادر درمانی خواهد شد که باید وزیر بهداشت عنایت ویژه ای برای این موضوع داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.