آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وزیر بهداشت: مرکز سی تی اسکن بیمارستان فیروزآبادی شهرری بزودی راه اندازی می شود

 

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، سید حسن هاشمی قاضی زاده روز سه شنبه در جریان سفر به شهرستان ری و بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و اورژانسی جنوب تهران به خبرنگاران افزود: بیمارستان فیروز آبادی با بیش از 90 سال قدمت، همچنان خدمات مناسب بهداشتی و درمانی را به شهروندان ارائه می کند.

وی اظهار کرد: درهمین ارتباط برای خدمت رسانی بهینه به مردم مقرر شد مرکز سی تی اسکن بیمارستان فیروزآبادی هرچه سریعتر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

هاشمی قاضی زاده ادامه داد: خدمت رسانی بهینه و مطلوب بهداشتی و درمانی از دغدغه های اصلی دولت است که در این زمینه مشکلاتی از جمله کمبود پرستار و تخت در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تامین و توسعه زیرساخت های بهداشتی شهرستان ری نیز تصریح کرد: بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر شهرستان ری نیاز به بازسازی اساسی دارند که این مهم باید از طریق سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی و خیرین انجام شود.

هاشمی قاضی زاده افزود: درحال حاضر شهرستان ری با کمبود حدود دو هزار تخت بیمارستانی مواجه است.

* پنج میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان فیروز آبادی اختصاص یافت

نماینده مردم تهران ری ، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی نیز دراین بازدید گفت: مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار از طریق فرمانداری شهرستان ری برای راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان فیروز آبادی اختصاص داده است.

حسین طلا افزود: با راه اندازی مجموعه سی تی اسکن این بیمارستان، دیگر نیازی به مراجعه بیماران شهرستان به دیگر مناطق استان از جمله تهران وجود ندارد.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خوئ به شهرستان ری از چهار حوزه و مرکز درمانی و بیمارستانی اورژانس جنوب تهران، مرکز بهداشتی – درمانی شهید یغمایی، بیمارستان فیروز آبادی و بیمارستان هفت تیر دیدن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.