آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ویژه برنامه‌های خانه سلامت محلات برای روزه‌داران جنوب تهران

راگا نیوز : با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 شهرداری منطقه 20 ویژه برنامه‌های مختلفی را در سطح محلات برگزار می‌کند.

یحیی رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: از سوی واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، بیش از 10 عنوان برنامه آموزشی در قالب‌های کارگاه، مسابقه، ایستگاه قران‌خوانی، مراسم، اردوهای زیارتی، چکاپ پزشکی و غربالگری، قصه‌گویی در خانه‌های سلامت محلات 4 گانه برگزار می‌شود.

شهردار ناحیه 6 با اشاره به اهمیت نقش روزه‌داری بر سلامت جسم و روان افراد افزود: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی با موضوعات تغذیه در ماه مبارک رمضان،  تاثیر روزه‌داری بر سلامت روان، روش‌های پیشگیری از چاقی در ماه مبارک رمضان، بایدها و نبایدهای روزه‌داری برای میتلایان به بیماری‌های خاص (دیابت، فشار خون) برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای تبیین اهمیت نقش روزه‌داری بر سلامت کارگاه‌های آشنایی کودکان با آثار روانی و اجتماعی روزه‌داری، تاثیر روزه در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی و سلامت معنوی، آیات آسمانی در خانه‌های سلامت محلات برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.