آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ویژه برنامه‌های منطقه 20 به‌ مناسبت 9 دی اعلام شد

 ویژه برنامه‌های منطقه 20 به‌ مناسبت 9 دی اعلام شد
 به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز و در آستانه روز بصیرت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با 9 دی، روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت، غرفه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های مترو جوانمرد قصاب، مترو شهرری، مرکز ری شناسی، دروازه ری، و بلوار شهرداری از سوی مدیریت شهری منطقه 20 مستقر می‌شوند.

وی در ادامه به توزیع بسته‌های فرهنگی در این غرفه‌ها اشاره کرد و گفت: در هر غرفه نمایشگاهی از تصاویر مرتبط با مناسبت 9 دی به نمایش گذاشته می‌شود تا علاوه بر روایت‌گری، روند آگاه‌سازی و جریان‌شناسی نیز برای شهروندان و به خصوص نسل جوان انجام شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ستاد 9 دی در شهرری تشکیل شده است تا از توان و ظرفیت ادارات و نهادهای شهرری برای اجرای مناسب فعالیت‌های ارزشی استفاده شود، عنوان کرد: شهروندان ولایت‌مدار شهرری هم‌زمان با صبح روز 9 دی در مسجد خاتم النبیین(ص) تجمع خواهند داشت.

کتانباف به توزیع پوسترهای فرهنگی با عنوان «9 دی خوبی و بدی‌ها را جدا می‌کند» در سراهای محله، مساجد، مراکز فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و افزود: برپایی نشست‌های بصیرت‌افزایی در 20 مسجد مهم شهرری از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 است که با حضور کارشناسان مذهبی و سیاسی انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه سیمای عمومی شهر با استفاده از جملات و بیانات مقام معظم رهبری فضاسازی شده است، یادآور شد: برپایی شب شعر با موضوع بصیرت در سرای محله شهادت، مسابقه نقاشی با موضوع 9 دی در مدارس و ده‌ها برنامه فرهنگی از دیگر فعالیت‌های ارزشی است که در منطقه 20 قطب مذهبی شهر تهران اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.