آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به گردهمایی پژوهشگران و نخبگان

شهردار منطقه 20 با تشریح محورهای مقالات علمی نخستین گردهمایی پژوهشگران و نخبگان با موضوع نوسازی بافت فرسوده شهری، آخرین مهلت ارسال آثار را پایان آذر اعلام کرد.
پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به گردهمایی پژوهشگران و نخبگان

به گزارش راگانیوز منصور کتانباف از برپایی گردهمایی نخبگان و پژوهشگران خبر داد و اظهار داشت: دبیرخانه اجرایی گردهمایی علمی نوسازی بافت فرسوده در شهرری از اول آبان ماه سال جاری شروع به کار کرده است و نخبگان و پژوهشگران تا پایان آذرماه فرصت دارند آثار علمی خود را در محورهای تعیین شده، به این دبیرخانه ارسال کنند.

وی به فعالیت یک ساله کارگروه مدیریت شهری منطقه 20 با محوریت نوسازی بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: برپایی گردهمایی علمی در واقع تکمیل‌کننده مجموعه اقدامات اجتماعی و فرهنگی کارگروه مدیریت شهری در یک سال گذشته است.

شهردار منطقه 20، ورود جامعه نخبه و پژوهشگر به عرصه نوسازی بافت فرسوده را از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی برشمرد و عنوان کرد: هشت محور برای مقالات ارسالی از جمله نقش مدیریت، ابعاد اجتماعی، اقتصاد، چالش‌ها و فرصت‌ها، منابع و موانع زیست محیطی، راه کارهای رویارویی با ابعاد حقوقی نوسازی بافت‌های فرسوده شهری تعیین شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه ارزیابی و داوری مقالات توسط متخصصان حوزه شهرسازی و معماری انجام می‌شود، گفت: پژوهشگران علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و قالب‌بندی مقالات می‌توانند به سایت region20.tehran.ir مراجعه کنند و یا با شماره 55937634 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.