آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایگاه انتقال خون در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مستقر شد

به گزارش راگانیوز، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پرترددترین نقطه شهرری در شب‌های ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: طبق روال هر سال و با هماهنگی اداره سلامت شهرداری منطقه، پایگاه سیار انتقال خون در ضلع شرق این حرم شریف مستقر شده است.
عطایی 20

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 به اهمیت ترویج فرهنگ اهدای خون اشاره کرد و افزود: دسترسی آسان شهروندان به پایگاه‌های انتقال خون و ایجاد فرصت برای افرادی که زمان لازم جهت مراجعه به این مراکز را نداشته‌اند، از مهم‌ترین اهداف این طرح معنوی و سلامت‌محور است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بیش از دو هزار واحد خون از سوی شهروندان نیکوکار اهدا شده و بیشترین آمار خون‌گیری در شهر تهران به این مرکز اختصاص داشته است، گفت: هم‌زمان با شب‌های قدر تیم‌های خون‌گیری تا سحر آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند البته به‌منظور ارائه خدمات بهینه به مراجعه‌کنندگان، بهتر است شهروندان داوطلب این امر معنوی را به لیالی قدر اختصاص ندهند.

گفتنی است، پایگاه سیار انتقال خون مستقر در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از ساعت 19 تا 24 هر شب پذیرای شهروندان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.