آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پروژه پیاده راه “بی بی شهربانو” در دست مطالعه

به گزارش راگانیوز منصور کتانباف که پیش از این سهولت دسترسی به اماکن متبرکه شهرری را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه اعلام کرده بود، گفت: پروژه احداث پیاده راه برای دسترسی به آرامگاه بی بی شهربانو از طرح های مدیریت شهری منطقه ۲۰ در سال آتی است که در آینده  نزدیک مرحله مطالعاتی و امکان سنجی آن آغاز خواهد شد.کتانباف

کتانباف ادامه داد: مسیر یک هزار متری از جاده امین آباد یا ورامین برای این پروژه پیش بینی شده است که بعد از مطالعات کارشناسان مسیر نهایی و نحوه اجرای آن تعیین می شود.

وی با اشاره به اینکه این آرامگاه مقدسه بر روی کوه بی بی شهربانو واقع است و دورنمای زیبا و مشرف به منظره های طبیعی دارد، افزود: با ساخت این پیاده راه، آرامگاه بی بی شهربانو به یکی از نقاط توریستی شهر تهران تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان یادآور شد: برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمران شهری منطقه ۲۰، با لحاظ موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری انجام می شود که سهولت دسترسی به نقاط مختلف این منطقه جنوبی از جمله اماکن متبرکه و تاریخی از مهمترین آن است.

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    بی بی شهربانویکی از مناطق توریست ری است نه شهر تهران پس معلوم شد که علت مخالفت شورای شهر تهران سال 91 با استقلال ری په بوده. این بوده که ماهر کاری که کردیم بانام تهران تمامش کنیم آن هم درتمام رسانه ها این مکان جزو میراث فرهنگی شهرری است نه شهرتهران

  2. شروین می گوید

    سلام
    به جای این حساسیت به خرج دادن ها ، فکر آبادانی شهر باشد.
    ری و تهران نداره ، اینجا ایران است ،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.