آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پل غیرهمسطح امام حسین (ع) در یکی از حادثه‌خیزترین مناطق کهریزک احداث شده است/عذرخواهی از مردم کهریزک

 پل غیرهمسطح امام حسین (ع) در یکی از حادثه‌خیزترین مناطق کهریزک احداث شده است/عذرخواهی از مردم کهریزک

به گزارش  راگانیوز مجید راوندی در مراسم افتتاحیه پل غیرهمسطح امام حسین (ع) که همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با حضور استاندار تهران و فرماندار ویژه ری برگزار شد، اظهار کرد: بر خودم واجب می‌دانم به نمایندگی اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک از همه افرادی که در احداث پل غیرهمسطح امام حسین (ع) کمک کردند، تشکر کنم.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه به‌دلیل کاهش اعتبارات با کمی تاخیر صورت پذیرفت، گفت: جا دارد از مردم غیور شهر کهریزک که برای مدتی با محدودیت از این منطقه عبور می‌کردند، تشکر کنم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن قدردانی از اعضای دوره قبل شورای اسلامی کهریزک که در اجرای این پروژه تلاش داشتند، عنوان کرد: پل غیرهمسطح امام حسین (ع) در یکی از حادثه‌خیزترین مناطق شهر کریزک احداث شده است، منطقه‌ای که شاهد تلفات جانی زیادی بوده است.

وی با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین مبین اسلام مبنی بر اینکه «نجات یک نفر نجات همه بشریت است»، گفت: امید است در مسئولیت‌هایی که برعهده داریم و با اجرای پروژه‌های عمرانی و … برای نجات انسان‌ها تلاش کنیم تا خداوند متعال اجر نجات بشریت را به ما بدهد.

راوندی افزود: افتخار داریم که در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد افتتاح پل غیرهمسطح امام حسین (ع) با مشارکت شهرداری تهران و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم احداث شده است.

وی بیان داشت: این منطقه از شهر کهریزک به واسطه اینکه راه مواصلاتی محور قدیم تهران ـ قم و دارای بافت صنعتی است با ترافیک سنگینی روبرو است که مدیریت شهری برآن شد تا با مشارکت شهرداری تهران این پروژه را برای راحتی مردم احداث کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان تصریح کرد: از مردم فهیم، مومن و ولایی شهر کهریزک که در طول مدت احداث این پل غیرهم‌سطح با مشکل روبرو بودند عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش فارس، مراسم بهره‌برداری از پل غیرهمسطح امام حسین (ع) با حضور خانواده معظم شهدا، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، موسی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره)، معاونان فرماندار ویژه ری، جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان ری، شهردار کهریزک، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک و آحاد مختلف جامعه برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.