آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این پیام آمده است :

خداوند این روز را عید بزرگ مسلمانان و به عنوان یک روز وحدت‌ بخش قرار داده که با برپایی نماز عید فطر مسلمانان به شکرانه نعمتی که خداوند برای شان قرار داده است در کنار هم جمع شوند و جشن بگیرند و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی می پردازند.

جشن روز عید فطر ، پایان ماموریت و انجام وظیفه یک ماه روزه داری است و هم جشن آغاز دوره جدید بعد از ماه مبارک رمضان است، که همگی باید با پیروی از دستورات و احکام دین مبین اسلام که در این ماه رحمت الهی بیشتر به آن عمل کرده اند و نفس و روح خود را جلا داده اند به کار گیرند و در دیگر ماه های خوب خدا از آن بهره‌مند شوند تا سعادت دنیوی و اخروی شامل حالشان شود  .

در ادامه پیام آمده سات :

خدای بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر توفیق را به ما عطا کرد تا پس از یک ماه بهره مندی از سفره پربرکت ضیافت الهی همراه با خیل مومنان در نماز باشکوه عید فطر حاضر شویم و روز بندگی و وحدت را در کنار هم جشن بگیریم  و امت اسلامی انگیزه های اختلاف و دو دستگی را کنار بگذارد و دست در دست یکدیگر و با تمسک به تعالیم اسلامی بار دیگر به وحدت ، عزت و قدرت برسند .

این عید بندگی و فرخنده را به همه مسلمین جهان به ویژه مردم خداشناس باقرشهر تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خداوند منان برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.