آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک دهیار قمصر به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر

به گزارش راگانیوز ، متن پیام به شرح زیر می باشد:

طلوع دل انگیز خورشید فروزان منظومه ی امامت و چراغ منور هدایت، مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ؛ بر شما و رهروان طریق حقیقت و پیروان راه ولایت  خجسته باد و این روز میمون را به تمام همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است چرا که مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت .
وارسته ترین بنده ای که به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاکی را از یاد برده ، غرق در شوق عبادت با معبود خویش راز و نیاز می کرد. نمونه ای کامل از عدالت که در اوج صلابت ، مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می کرد. ازاین رو، فرخنده زاد روز امیر مومنان شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.
با تبریک این عید فرخنده و گرامیداشت روز پدر، از بـارگـاه لایزال الهی پـیروی از سیره آن امام همـام و سرافرازی و سربلندی پدران سخت کوش ایران اسلامی را مسئلت می نماییم.
باشد که خداوند منان به برکت این ایام فرخنده مارا همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد. تا بتوانیم تقوی، عدالت پیشگی و اخلاق آن بزرگوار را در گفتار و اعمالمان دنبال نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.