آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت ۷ مهر ماه روز ” آتش نشانی و ایمنی “

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این پیام آمده است :

هفتم مهر ماه که به نام روز” آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده است در واقع فرصتی است تا به گرامیداشت انسان هایی پرداخته شود که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حادثه می روند و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم نجات جان و مال هم نوع خویش است که تا آنها بتوانند در امنیت و رفاه زندگی کنند .

نقشی که آتش نشانان در زندگی مردم ایفا می کنند نقشی بی بدیل است وقتی که انسان همه هستی خود را در چنگال بی رحم شعله های آتش در نابودی می بیند ، آتشن نشانان ناجی جان و مال آنان می شوند که بسیار با ارزش است .

در ادامه آمده است : امروز ما قدردان ناجیانی هستیم که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت هموطنان خود را تضمین نمایند ، که کاری بسیار دشوار است و با قدم گذاشتن در مسیر خدمت به خلق خدا بدون شک اجر معنوی در آن دنیا خواهند داشت چرا اینکه نمی توان در این دنیا ذره ای از زحمات و تلاش این عزیزان را جبران نمود .

بدینوسیله فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش ‌نشانان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر تبریک عرض می‌نماییم و ضمن تشکر از زحمات این عزیزان ، امیدوارم که همواره پیروزو سلامت باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.