آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا ناصری پور؛ شهردار باقرشهر در پیامی ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است ؛

حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است ، به راستی ایشان نه تنها برای زنان، بلکه الگویی برای تمامی انسانها و مروج شهامت، شجاعت، حق آوری، حق مداری و دفاع از حقانیت بودند.

الفبای خانواده در اسلام ، برپایه محبت پی ریزی شده و خداوند متعال زن را نقش آفرین تاریخ آفریده است. حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

زنان امروز زیر بنایی ترین پایه های اخلاقی را در یک جامعه رقم می زند و با استفاده از پایگاه اجتماعی مختلف نقش های گوناگونی را عهده دار می شود و نقش مهم و حساسی علاوه بر کانون گرم خانواده و تربیت فرزندان خود ، در جامعه ایفا می کنند ، حضور زنان در صحنه های اجتماعی مملو از توانمندی هایی است که پا به میدان گذاشته اند و هر یک نقش سازنده ای را به عهده داشتند.

در ادامه این پیام آمده است :

اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی کامل زن مسلمان که به درستی نام روز زن و مادر را به خود گرفته به تمامی زنان این سرزمین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و این فرصت را غنیمت می شمارم و از خدمات ارزنده بانوان همکار در مجموعه شهرداری باقرشهر تقدیر و تشکر به عمل می آورم و از درگاه ایزد منان نیز صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران به ویژه شهر باقرشهر شادکامی و سلامت را مسألت می نمایم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.