آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش راگانیوز  ، اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه رسانه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن . والقلم و ما یسطرون ”
۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری شهرستان ری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم. آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادندو با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه ، علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان ری که در ایجاد فضای نشاط ، امید و بینش افروزی اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و دراین راه مجدانه گام برمی دارید عزت ، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

سرهنگ پاسدار اصغر آرزومندی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.