آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تسلیت معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

در پی رحلت عالم وارسته ، فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری پیام تسلیتی صادر نمودند. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت فقیه مجاهد حضرت آیت‌ الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر همه دوستداران نظام و انقلاب گردید.

این روحانی مجاهد و استاد اخلاق از جمله ی شخصیت هایی بود که در طول عمر پر برکت خود منشأ خیرات و برکات فراوان برای انقلاب نظام و حوزه های علمیه بود و در دوران طاغوت جزو پیشگامان نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و بعد از انقلاب نیز در شمار یاران صدیق امام و رهبری معظم محسوب می گشت.

جایگاه رفیع او در نظام جمهوری اسلامی نشان از منزلت وی در نزد نخبگان ، علمای بزرگ ، اساتید و روحانیون کشور بود و بی شک فقدان این عالم ربانی و جلیل القدر، ضایعه‌ای بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

ضمن عرض تسلیت درگذشت این عالم ربانی به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ملت شریف ایران ، حوزه های علمیه ، مراجع عظام تقلید به ویژه بیت شریف ایشان ، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه را برای این عالم برجسته مسئلت دارم.

شایان ذکر است به همین مناسبت مجلس ختمی از سوی امام جمعه محترم شهرری و معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ساعت 10:30 صبح روز جمعه مورخه 2/8/93 قبل از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی بزرگ ری برگزار خواهد شد .

از همه علاقمندان به انقلاب به ویژه شهروندان ولایتمدار شهرستان ری دعوت می شود در این مراسم ختم شرکت فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.