آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تشکر رئیس شورای اسلامی باقرشهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

به گزارش  راگانیوز به نقل ازسایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر ،رئیس شورای اسلامی   از مردم فهیم و ولایی باقرشهر که با مشارکت خود برگ زرینی  دیگری بر دفتر  افتخارات باقرشهر افزودند تشکر و قدردانی نمود .

IMG_6571

 در این پیام آمده است :

مردم انقلابی و ولایی باقرشهر درودتان باد که بار دیگر حماسه‌آفرین شدید و در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۲ شور و شعور ستودنی‌تان را به رخ جهانیان کشیدید .بی‌شک حرکت مردم در ۲۲ بهمن امسال باغیرت و مردانگی ،عشق و وفا،آگاهی و شعور و عزت همراه بود حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی (ره)را درخشان تر از هر زمان دیگری بیان کرد و موجب یاس و ناامیدی  دشمنان نظام و انقلاب شدند .

حضور پرشور و باشکوه مردم فهیم و ولایی باقرشهر از هر ایل و تباری بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق و نشانگر تصویر بی‌بدیل از وحدت ،همبستگی ،هوشمندی و بیداری مردمی است که موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .

ما اعضای شورای شهر بر خود وظیفه میدانیم از حضور حماسی و پرشور همه آحاد مردم شریف باقرشهر در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن که موجب تداوم و اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شد تقدیر و تشکر فراوان نموده و از درگاه حضرت حق تداوم توفیق و سلامت مقام معظم رهبری و بهروزی و پیروزی مردم صبور و فهیم باقرشهر را مسئلت داریم .

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.