آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیکر پدر شهیدان شجاعی‌فرد در منزل ابدیش آرام گرفت

پیکر پدر شهیدان شجاعی‌فرد در منزل ابدیش آرام گرفت

 به گزارش راگانیوز، پدر شهیدان رضا، جعفر و صادق شجاعی‌فرد پس از سال‌ها فراغ ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر سه شهید والامقام انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف جامعه از مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) فلکه سوم دولت آباد تشییع شد.

مردم با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر تکریم خانواده معظم و معزز شهدا تاکید کردند.

پیکر زنده یاد مجید شجاعی‌فرد، پدر شهیدان رضا، جعفر و صادق شجاعی‌فرد با سلام و صلوات و ذکر نام ائمه اطهار روانه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) شد.

یادگاران هشت سال دفاع مقدس و هم‌رزمان فرزندان شهید مرحوم شجاعی‌فرد پیکر این پدر شهید را در میان اشک و اندوه تا منزل ابدیش بدرقه کردند.

عاشقان راه ایثار و شهادت با حضور پرشور خود در این مراسم و تکریم خانواده معظم شهدا با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکر پاک پدر شهیدان شجاعی‌فرد پس از برگزاری آیین تدفین در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

بر اساس این گزارش ، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل شهیدان شجاعی‌فرد در گذشت پدر بزرگوار شهیدان را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.