آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارشناس واحد بهداشت: استفاده از تجربیات مادران برترین شیوه یادگیری برای فرزندان است

راگانیوز – کارشناس واحد بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: توصیه ها و بهره مندی از تجربیات مادران در اجرای آموخته ها در منزل ، برترین شیوه یادگیری فرزندان بویژه دختران شناخته شده است.

ˈفاطمه جولایی هاˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ارایه آموزش های فرزند پروری از سوی این شبکه به منظور آگاه کردن والدین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش ، از جمله راهکارهای مناسب و متداول در این راستا است.

وی افزود: براین اساس و طبق هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش شهرستان ، کلاس های فرزند پروری در تعدادی از مدارس ابتدایی و با حضور مادران دانش آموزان برگزار شد.

وی تصریح کرد: مجموعه این کلاس ها به منظور ارتقا آگاهی والدین و اقشار مختلف جامعه با شیوه های نوین تربیت فرزند به منظور سلامت روحی و روانی نسل آینده برگزار می شود.

جولایی ها تاکید کرد: آموزش تئوری مطالب، تمرین بر اساس نوشته های کتاب، توصیه به مادران برای اجرای آموخته ها در منزل و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به منظور استفاده از تجربیات مادران، از برترین شیوه هایب عنوان شده است که جهت استفاده بهینه از این کلاس ها توسط کارشناسان شبکه به کار گرفته می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.