آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه های آموزشی طی 25 جلسه در فرهنگسراها و مدارس باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ اصغر قنبری در این باره به خبرنگار ما گفت : گارگاه های آموزشی با محوریت سلامت و بهداشت طی 25 جلسه در فرهنگسراها ، مدارس و مساجد توسط کارشناس واحد سلامت خانم پازوکی و با همکاری مراکز بهداشتی باقرشهر برگزار شده است .

وی در ادامه اظهار داشت : بازدیدهای بهداشتی از سطح شهر به صورت هفته ای سه مرتبه صوورت گرفته که بررسی های انجام شده شامل بهداشت فردی ، بهداشت پرسنل خدمات شهر و فضای سبز و پسماند و نظافت سطح شهر می باشد .
قنبری از معاینات دوره ای کارگران فضای سبز خبر داد و افزود : معاینه کارگران فضای سبز در حال انجام است و در خصوص کارگران پسماند و خدمات شهر در حال انجام مقدمات و پیگیری این موضوع هستیم تا هر چه سریعتر این کارگران نیز مورد معاینه قرار گیرند .
مسئول واحد سلامت شهرداری باقرشهر تصریح کرد : مشاوره کارکنان ، تست قند خون ، فشار خون ، نوار قلب از جمله اموریست که به صورت مستمر در واحد امور سلامت شهرداری برای پرسنل وشهروندان انجام می شود .
وی در پایان از تمدید کارت بهداشت پرسنل خدمات اداری شهرداری خبر داد و گفت : بروشور ، پوستر و بنرهای مختلفی در خصوص بهداشت و درمان چاپ و در کارگاه های آموزشی توزیع شده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.