آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگران بازوان پرتوان شهرداری در ارائه خدمات مطلوب هستند

همزمان با ایام میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی ابی طالب علیه السلام ، مراسم تقدیر ازکارگران نمونه شهرداری باقرشهر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، خانواده معظم شهدا ، قاسم رضائی قهرمان تیم ملی کشتی فرنکی در المپیک 2012 لندن ، مدیران و پرسنل شهرداری باقرشهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، سعید استادفرج شهردار باقرشهر در حاشیه تقدیر از کارگران شهرداری باقرشهر ، کارگران را بازوان پرتوان شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان دانست و تاکید کرد : مدیریت شهری با استفاده از کارگران دلسوز و کاردان ، خدمات ارزنده ای را ارائه نموده است که نظافت و آراستگی شهری بخش کوچکی از این خدمات است .
وي تصریح کرد : شیرینی خدمت به شهروندان زمانی بر دل ما می نشیند که لبخند رضایت را بر لب آنها و امید به زندگی را در چهره ایشان ببینیم و این مهم با کار و سعی شبانه روزی و برنامه ریزی مستمر میسر می شود .
سعید استادفرج کارگران را بازوان اجرایی شهرداری دانست و گفت : تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات با زحمات کارگران به ثمر می نشیند و ما امیدواریم با تربیت و آموزش ایشان سطح خدمات را بهبود بخشیم .
در این مراسم از افتخار آفرینی ورزشکار خوب کشورمان آقای قاسم رضائی قهرمان تیم ملی کشتی فرنکی در المپیک 2012 لندن با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.