آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کاهش 26 درصدی تصادفات فوتی در جنوب تهران

منطقه 20

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس ، علی‌رضا اسفراینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار پزشکی قانونی تعداد کشته‌شدگان تصادف‌های رانندگی از 35 نفر در سال 92 به 26 نفر در سال 93 رسیده که 26 درصد کاهش یافته است.

وی منطقه 20 را یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی شهر تهران و محل تردد خیل عظیمی از مسافران و زائران برشمرد و افزود: بهسازی دسترسی‌های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و توسعه 30 درصدی بزرگراه‌های شهری از مهم‌ترین اقدامات این منطقه در سال گذشته بوده است تا ضریب ایمنی شریان‌های اصلی افزایش یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 که به علت خدمات شایسته در ارتباط با فراهم آوردن زمینه کاهش حوادث رانندگی، مورد تقدیر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفت ادامه داد: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بزرگراه شهید آوینی، بزرگراه امام علی(ع) به خیابان شهید رجایی جنوب، بلوار شهید دستواره به آزادگان شرق از دسترسی‌های جدید بزرگراهی در منطقه 20 است.

اسفراینی‌نژاد شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع خطر از آن‌ها را نیز موثر دانست و افزود: خیابان ابن‌بابویه، بلوار قدس دولت‌آباد، بلوار شهید آوینی (حدفاصل میدان هادی ساعی تا پل شهید آوینی)، بلوار کمیل (حد فاصل میدان شهید غیبی تا میدان شهدای شاملو)، بلوار شهید دستواره و خیابان سلمان فارسی شرق از جمله موارد اصلاح هندسی بوده است.

 وی به ارائه حدود 300 دوره آموزشی کوتاه‌مدت مفاهیم ترافیکی و فعالیت اثرگذار بوستان آموزش ترافیک نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری طی سال‌های اخیر نقش به‌سزایی در فرهنگ‌سازی و اصلاح رفتارهای ترافیکی داشته است که در کاهش آمار حوادث رانندگی و تصادف‌های منجر به فوت بی‌تاثیر نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20، بهسازی 29 معبر اصلی منطقه 20 برای فراهم آوردن اجرای صحیح طرح خط سفید را از مهم‌ترین اقدامات در سال جاری برشمرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح انتظار می‌رود آمار تصادف‌های رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.