آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشتی گیر باقرشهری مدال خود را به پدر شهید مدافع حرم اهدا کرد

به گزارش راگانیوز ، سجاد عزیزی امروز پنجشنبه در آئینی با حضور با حضور جمعی از بسیجیان باقرشهر و ورزش دوستان، مدال قهرمانی خود را به پدر شهید مدافع حرم اهدا کرد.
باقرشهر با مساحت ۵۵ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزارنفر در ۱۳ کیلومتری جنوب شهر ری قرار دارد. باقرشهر را بین الحریمین نیز می نامند زیرا این شهر بین حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین حرم حضرت سیدالکریم (ع) قرار دارد.
این کشتی گیر باقرشهری در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو هند در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم توانست ‘ بکت خانوف’ از قزاقستان را ۶ بر یک شکست دهد و به مدال طلای این مسابقات دست یابد.
سجاد عزیزی پس از افتخار آفرینی در این مسابقات به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع حرم، مدال طلای خود را به خانواده شهید «حجت اصغری» تقدیم کرد.
شهید مدافع حرم «حجت اصغری» اول فرودین ۱۳۶۷ به دنیا آمد و روز تاسوعای حسینی سال ۱۳۹۴ طی عملیات محرم در حومه شهر حلب، با آتش مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی به جمع مدافعین شهید حرم پیوست.
پیکر پاک این شهید مدافع حریم اهل بیت (ع)، جمعه هشت آبان ماه سال ۱۳۹۴ بر روی دوش مردم مومن و قدر شناس فیروز آباد شهرری تشییع و در امامزاده شعیب(ع) به خاک سپرده شد.
شهرستان ری ۱۳۰ شهید مدافع حرم تقدیم حریم آل الله کرده است که پس از قم دومین شهرستان در تعداد شهدای مدافع حرم محسوب می شود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.