آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کنتور و تاسیسات آبی خود را با عایق کاری مناسب از خطریخ زدگی محافظت کنید

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران (شهر ری) درپی بارش نخستین برف پاییزی با انتشاراطلاعیه ای نسبت به افزایش احتمال یخ زدگی و شکستگی تاسیسات آبی مشترکان هشدار داد و ازشهروندان درخواست کرد تا جهت جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبی  اقدام های پیشگیرانه و مناسب انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است : بارش کم سابقه برف درمیانه آخرین ماه پاییز موجب کاهش شدید دما و برودت کم سابقه هوا شده است . این امردرصورت  کم توجهی و انجام ندادن اقدام های پیشگیرانه می تواند موجب وارد آمدن خسارات جدی به تاسیسات آبی به ویژه کنتورهای آب شود. شهروندان باید مراقب باشند تا کنتورهای آب،لوله ها و سایر تاسیسات آبی دچار یخ زدگی نشوند و با پوشاندن دریچه های کنتور و عایق کاری مناسب با پشم  شییشه،از ترکیدگی و شکستگی کنتور و شیرآلات پیشگیری کنند.yakhzadegi

این اطلاعیه می افزاید: مشترکان باید مراقب باشند که در صورت سرمازدگی و یخ زدگی تاسیسات آبی از به کار بردن آتش و حرارت مستقیم  به منظور برطرف کردن یخ زدگی ، ریختن آب داغ بر روی کنتور و یا لوله ها و هرگونه دستکاری تاسیسات بپرهیزند و تنها از گرمای غیر مستقیم برای رفع یخ زدگی استفاده کنند .

درپایان این اطلاعیه آمده است :شما شهروندان گرامی با توجه و به کاربستن این توصیه ها ، ضمن پیشگیری از بروزحادثه درتاسیسات آبی خود ، یاریگر شرکت آب و فاضلاب منطقه در پیشگیری از حوادث شبکه آبرسانی و تداوم بخش تلاش ها در ارایه خدمات شایسته به مشترکان منطقه خواهیدبود.

مشترکان در صورت بروز هر مشکل و یا رخداد هر حادثه ای می توانند با سامانه ارتباطی آبفای استان تهران و شماره تلفن 122 تماس برقرار کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.