آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان تهران در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد

راگانیوز-دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی و ایثارگر سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران، از برگزاری کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان تهران با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در مصلای بزرگ ری روز هشتم اسفند ماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ˈنعمت الله فخریˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این همایش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال دستاورهای انقلاب اسلامی به جوانان و نسل های آینده است.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در این گنگره حضرت آیت الله حسین نوری همدانی و حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی سعیدیˈ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

فخری تاکید کرد: در این کنگره از کتاب ˈمبلغان آسمانیˈ تحت عنوان زندگی نامه این شهدا در مصلای آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رونمایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این کتاب شامل فرازهایی از وصیت نامه شهدا، دست نوشته های آنان و بخشی از زندگی نامه های روحانیون شاهد است.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی و ایثارگر استان تهران ادامه داد: با بررسی های انجام شده موفق به شناسایی 110 شهید روحانی در سطح استان تهران شده ایم.

فخری اظهار داشت: در ادامه این برنامه از 300 روحانی ایثارگر و خانواده شهدای روحانی و فرزندان روحانیون شهید نیز تجلیل و تقدیر می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.