آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کودک خردسالی براثر سقوط در چاه جذبی آب‌های سطحی باقرشهر، درگذشت

به گزارش راگانیوز به نقل از  آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر کودک خردسالی در چاه جذبی آب‌های سطحی بوستان عطر سیب شهرداری باقرشهر سقوط و درگذشت. البته بنا به اعلام پلیس آگاهی هنوز مشخص نشده است مرگ این کودک براثر سقوط در این چاه بوده یا قبل از سقوط ، دچار حادثه عمدی یا غیرعمدی شده است.

20150606_203951

مسئول روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر به استناد گزارش آتش‌نشانی این شهرداری ، با اعلام این خبر گفت: این حادثه در حوالی ساعت نیم بامداد در حالی روی‌داده است که خانواده کودک برای شب‌نشینی و تفریح به مجموعه عطر سیب رفته و کودک در حال بازی در بوستان بوده است. مادر وی با  غیبت فرزند خود برای ساعتی، یقین به حادثه‌ای می‌کند و همراه خانواده، اقدام به جستجوی شخصی می‌کنند .این خانواده صبح روز بعد یعنی 15 خردادماه ساعت 8 صبح به آتش‌نشانی اعلام می‌کنند که فرزندشان گم‌شده است و احتمال می‌دهند در چاه آبی که در پشت باغ پرندگان وجود دارد افتاده است، که بلافاصله تیم آتش نشانی با وجود آماده باش بودن برای میزبانی از بیش از 30 هزار زائر حرم امام (ره) از استان فارس در این شهر،در محل حاضر واقدام به ورود به چاه کرده اند اما موردی نیافته اند.روز بعد یکی از منسوبین کودک اعلام می کند چاه دیگری نیز در ضلع شرقی شهربازی عطر سیب وجود دارد که اتش نشانی در محل حاضر و مشاهده می کنند چاه آب نبوده و چاه جذبی آبهای سطحی است.  بنابه اعلام آتش نشانی شهرداری باقرشهر ایشان ، بعنوان نفر دوم سرچاه آماده شده اند و قبل از ایشان خانواده این کودک در محل حاضر بوده اند و معلوم نیست درب چاه که در حدود 35 سانتی متر بوده است باز بوده یا بسته. بنا به گزارش آتش نشانی این چاه جذبی با بیش از 40 متر ارتفاع ، در عمق بیش از یک متر قطر دارد اما از نظر فنی دهانه آن را تا چند متر به عرض 30 الی 40  سانتی متری آجرچینی می کنند تا امکان خطری برای افراد نباشد. آتش نشانان شهرداری برای ورود به چاه مجبور شده اند سه ردیف از دیواره دهانه چاه را بردارند  تا امکان ورود داشته باشند. با ورود اتش نشانان شهرداری متاسفانه جسد این کودک از چاه بیرون آورده می شود.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به نقل از شهردار این شهر در ادامه افزود: دلایل این اتفاق و نوع فوت این کودک از سوی پلیس آگاهی در حال بررسی است و هنوز هیچکس عامل و علت این اتفاق معرفی نشده است. بنا به گفته سعید استاد فرج مجموعه عطر سیب از سوی شهرداری مدتهاست که به بخش خصوصی واگذار شده است و قطعا این بخش و شهرداری وشورای اسلامی شهر تا اخرین لحظه حصول نتیجه، در کنار این خانواده عزیز وداغدیده خواهند بود . قطعا شهردار و شورای اسلامی باقرشهر از این اتفاق متاثر  و در راستای تسلی این خانواده و معلوم شدن دلیل این حادثه در کنار ایشان خواهند بود. شورای اسلامی باقرشهر با منتسبین این کودک در ارتباط هستند و با حضور خود سعی در تسلی خاطر این شهروندان عزیز باقرشهری داشته اند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر همچنین به نقل از شهردار باقرشهر گفت : معمولا این قبیل حوادث فرصت مناسبی برای برخی از افراد است تا با شایعه پراکنی و ایجاد حواشی موجبات ناراحتی خانواده ومسئولین را فراهم آوردند و اقدام به نشر اطلاعاتی کنند که ریشه درستی ندارد. این حادثه توسط مسئولین مربوطه از جمله پلیس اگاهی در حال بررسی است و قطعا نتیجه آن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم نیز خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.