آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

90کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان ری فعال است

مهدی ابوالحسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا کانون های فرهنگی و هنری مساجد را محلی برای حفظ و اشاعه ارزش ها و اندیشه های اسلامی خواند و افزود: سه باب کانون فرهنگی هنری مساجد که به تازگی در این شهرستان راه اندازی شده در مسجد کیهانی واقع در میدان نارنج، مسجد حضرت فاطمة الزهرا (س) واقع در غنی آباد و مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) واقع در محله سیزده آبان واقع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پنج باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهر ری راه اندازی شد، افزود: طی این مدت مجوز فعالیت 17 باب از این کانون ها و در سه ماهه ابتدای سالجاری نیز مجوز فعالیت پنج باب از آنها در شهرستان ری تمدید شد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان یاد آور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می شوند و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی برای خانواده ها و اعضای این کانون ها را بر عهده دارند.

ابوالحسنی همچنین از تجهیز خانه های دیجیتال مساجد شهرستان ری با هدف ارتقاء سطح فعالیت ها و روز آمد کردن آن خبر داد.

وی گفت: این مراکز به کار آموزش علوم رایانه ای در رشته های مهارت های هفت گانه و نرم افزارهای پرکاربرد، تولیدات نرم افزاری و سخت افزاری، برنامه های علمی و تفریحی و همچنین ارایه خدمات رایانه ای و ارتباطی به شهروندان می پردازد.

ابوالحسنی افزود: هم اکنون در شهرستان ری کانون فرهنگی هنری ‘کریم کوثر’ مستقر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در دولت آباد و کانون فرهنگی هنری ‘فداییان ولایت’ مستقر در مسجد حضرت زینب (س) واقع در جنب ایسگاه مترو، مجهز به خانه دیجیتال هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.