آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: باید از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت کنیم

امام جمعه موقتحجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ری افزود: ایران اسلامی که سال ها برابر دشمنان اسلام ایستاده و حال که دشمنان و کشورهای بزرگ جهان مجبور به مذاکره با ایران شدهاند برخی به دنبال نا امید کردن مردم هستند که کار به جایی نخواهند برد.

وی گفت: در این ارتباط نباید موجبات دلسردی مردم را فراهم کنند زیرا این کار آب در آسیاب دشمن ریختن است، مردم ایران اسلامی سال هاست پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و دشمنان نخواهند توانست با تحریم و زورگویی آنها را به زانو در آورند زیرا این کشور در زیر لوای رهبری نایب امام زمان(عج) راه را پیدا کرده و آن را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در هفته جاری سالروز حماسه مهم و تاثیر گذار 24 خرداد ماه را داریم، روزی که مردم ما با حضور پرنگ در پای صندوق های رای توانستند مشت محکمی را بر دهان دشمنان اسلام وارد کنند و با رای خود دولت تدبیر و امید را بر سر کار آوردند تا با کمک مردم و حمایت رهبری مشکلات را حل کند.

وی تاکید کرد: کسانی از مردم رای دریافت می کنند چه رییس جمهوری و چه نماینده گان مجلس شورای اسلامی و غیره باید از این رای مردم مراقبت و از آبروی کشور در همه مسائل داخلی و خارجی حمایت کنند.

امام جمعه موقت شهر ری افزود: تاکنون انتخابات بسیاری در این کشور برگزار شده و دمکراسی به معنای واقعی به وقوع پیوسته است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: اسلام در حال گسترش در منطقهو جهان است زیرا دشمنان اسلام با فعالیت های نادرست خود موجب آگاهی مردم کشورهای جهان شده و هر چه بیشتر به اسلام و قرآن روی می آورند.

وی افزود: نمونه بارز آن را در یمن دیدیم، استقبال مردم از انصارالله بعد از تجاوز عربستان سعودی بیشتر شده و برای دفاع از دین و کشور خود مقابل ارتش حکام متجاوزآل صعود ایستاده اند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: در ترکیه نیز دولت سعی داشت امپراتوری عثمانی را برای خود به وجود آورد با انتخابات انجام شده دیدیم که حرفی برای گفتن ندارد و حمایت این دولت ترکیه از رژیم صهیونیستی و داعش آنها را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کردکه به عظمت اسلام و قرآن بزودی مسلمانان در همه جای جهان بر دشمنان خود پیروز خواهند شد و زمینه ظهور امام زمان(عج) مهیا می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان بر رعایت شوونات در این ماه و نیز برخورد قاطع با روزه خواری در انظار عمومی تاکید کرد و گفت: همه باید نیروی انتظامی را در این خصوص کمک و یاری دهند تا بتواند به بهترین شکل ممکن با روزه خواران برخورد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.