آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گشت ویژه راهور باقرشهرراه اندازی می گردد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر،همزمان با هفته نیروی انتظامی به دعوت شهردارباقرشهر،سرکلانتر راهور جنوب تهران ورئیس راهور منطقه 19 تهران میهمان شهرداری باقرشهر بودند.

 

در این دیدار شهردارباقرشهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:بدون تردید کاهش حوادث رانندگی وافزایش ایمنی در سطح کشور حاصل تلاش بی وقفه کارکنان پلیس راهور می باشدوجادارد به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدا قوتی گفته باشیم.

استادفرج باتاکید برجایگاه ارزشمند اجتماعی پلیس اظهار داشت:همراهی و زحمات شبانه روزی پلیس، امید مردم ومسئولان جهت رسیدن به جامعه ای ایمن می باشد واز این جهت پلیس محل توجه مردموتکیه گاه مردم است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

استادفرج در پایان با اشاره به تصمیم برای ایجاد پایگاه مناسب برای پلیس راهور در منطقه جهت رفع مشکلات ونابسامانی های ترافیکی موجود برای زحمت کشان راهور آرزوی موفقیت وتوفیق روزافزون نمود.

بررسی مشکلات ترافیکی باقرشهر

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی پلیس راهور را نماد انظباط اجتماعی دانست وافزود:اگر جایی نارضایتی پیش می آید عدم قانونمندی برخی از شهروندان است.

لک معروفی گفت: متأسفانه در شهر شاهد معضلات ومشکلات ترافیکی هستیم که به امید خدا با همکاری مجموعه شهرداری،شورای شهر و پلیس راهور در ابتدای کار،گشت راهور ویژه باقرشهر راه‌اندازی گرددو نوید آن را می‌دهیم در آینده‌ای نه‌چندان دور با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر انجام می‌شودساختمان راهور در منطقه ساخته شود وبایاری عزیزان راهور شاهد نظم ورفع مشکلات ترافیکی که حاصل آن تأمین امنیت وآسایش شهروندان می شودباشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.