آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک واحد تولیدی بلورو شیشه در ری تعطیل شد

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا، این واحد تولید بلور و شیشه تحت عنوان ˈکارخانه نوری تازه ˈواقع در شهرک صنعتی شمس آباد توابع حسن آباد به دلیل کاهش فشار گاز در معرض تعطیلی قرار گرفته است .

معاون اجرایی کارخانه نوری تازه به خبرنگار ایرنا گفت: به طور معمول فشار گاز مصرفی کوره این واحد تولیدی روی 60 پوند است و ما درخواست داریم حداقل شرکت گاز منطقه این فشار را حداقل بر روی 10 نگه داشته تا کوره خاموش نشود.

ˈنریمان شریف زاده ˈ افزود: از صبح امروز /چهارشنبه/ تمامی خطوط تولیدی متوقف شده و کارگران را تا هنگام برگشت فشار گاز به اجبار مرخص کرده اند.

بخشدار فشافویه با اشاره به تصمیم شرکت گاز حسن آباد برای قطع گاز مصرفی این شرکت گفت: شرکت گاز حسن آباد علت قطع گاز مصرفی این شرکت را برودت هوا و کمبود گاز اعلام کرده است.

ˈکریم رئوفˈ افزود: فرمانداری ری نیز برای جلوگیری از خاموش شدن کوره ها و همچنین بیکاری کارگران این کارخانه خواستار کاهش گاز مصرفی این کارخانه و روشن نگه داشتن کوره ها شدند.

وی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر قطع نشدن کامل گاز این واحد تولیدی تصریح کرد: قطع کامل گاز این واحد تولیدی افزون بر بیکاری کارگران موجب تحمیل خسارت مالی می شود.

شمار کارگران این واحد 600 نفر عنوان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.