آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سلسله نشست های محفل حکمت در آستان عبدالعظیم (ع) برگزار می شود

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی( ع)، سلسله نشست های ˈمحفل حکمتˈ در راستای معرفت افزایی نسبت به مقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، و روایات شریفی که توسط این محدث عالیقدر از ائمه معصومین علیهم السلام نقل شده است در صحن مصلای آستان با حضور طلاب و علاقمندان برگزار می شود.

در این سلسله نشست ها که به صورت هفتگی، دوشنبه ها از ساعت 30: 15 دقیقه در محل سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می شود، گفتارهایی از کتاب ارزشمند ˈحکمت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السلامˈ توسط حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی عبدالله، بیان می شود.

ˈمحفل حکمتˈ در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) همزمان با آغاز ماه ربیع الاول و در آستانه فرارسیدن ایام بزرگداشت ولادت این امامزاده و محدث عالیقدر از 16 دی ماه جاری برپا خواهد شد.

کتاب ارزشمند حکمت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السلام، ﺷﺎﻣﻞ فصل های ﺷﻨﺎﺧﺖ آن عارف الهی و ﯾﮑﺼﺪ ﺣﮑﻤﺖ از ﺳﺨﻨﺎن ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ای اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﯽ واﺳﻄﻪ ﯾﺎ ﺑﺎ واﺳﻄﻪ ﺗﻮﺳﻂ اﯾﺸﺎن از اهل ﺑﯿﺖ علیهم السلام رواﯾﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ.

همچنین در این کتاب ﺷﺮح اﺣﺎدﯾﺚ نقل شده توسط حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با بهره گیری از ﺳﺨﻨﺎن ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ صلی الله علیه و آله وسلم و اهل ﺑﯿﺖ علیهم السلام و ﻗﺮآن ﮐﺮﯾﻢ بیان شده است.

ˈحکمت های اعتقادیˈ ، ˈحکمت های عبادیˈ ، ˈحکمت های فردیˈ ، ˈحکمت های اجتماعیˈ و نیز ˈحکمت های اخلاقیˈ از جمله موضوعات محوری است که در این نشست ها به آن پرداخته خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.