آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۳۵۰۰ ‌ورامینی با آرمان‌‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند

سعید تاجیک امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: با عنایت به اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی قرن بودند و موفق به رهبری انقلاب با حاکمیت اسلام و منشاء تحولات بزرگی در جهان شدند، از این‌رو حق عظیمی بر گردن همه ما دارند.

وی بیان کرد: قرارگاه شهید فهمیده فعالیت خود را از سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری با برگزاری چهار جلسه در سطح شهرستان با حضور مسئولان  ادارات ذیربط و سه جلسه در سطح رده‌های سپاه و بسیج به منظور انجام هرچه با شکوه‌تر مراسم‌  تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه ورامین سپس افزود: سهمیه سپاه ورامین در سال 97، 3500 نفر زائر می‌باشد که در قالب 91 دستگاه اتوبوس جهت تجدیدمیثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای به حرم امام راحل اعزام می‌شوند.

تاجیک همچنین با اشاره به برگزاری 10 یادواره شهدا در ایام 14 و 15 خردادماه در مساجد و پایگاه‌های شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان و برخی از مراکز فرهنگی در شب و روز رحلت امام با برگزاری 15 نشست بصیرتی مراسمات سخنرانی با موضوع تبیین خط امام (ره) و قیام 15 خرداد و بیان ویژگی‌های حضرت امام(ره) برای نسل جوان و قرائت قرآن که به نام رهبر کبیر انقلاب نام‌گذاری شده پیش‌بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: روزهای 14 و 15 خرداد در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در قالب قرارگاه فرهنگی برنامه‌های مناسب فرهنگی اعم از مسابقه کتابخوانی و روزنامه‌نگاری و نقاشی خواهند داشت و ایستگاه‌های صلواتی هم در زمان افطار در سطح شهرستان دایر می‌باشد و مزار شهدای 15 خرداد ورامین هم در این روز گلباران خواهد شد.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.