آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶ پروژه عمرانی شهرداری باقرشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش راگا نیوز-با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان ری ،شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر،بخشدار کهریزک،فرماند ه سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)،خانواده معظم شهدا ، دانش آموزان و شهروندان باقرشهر ۶٫ پروژه عمرانی شهرداری باقرشهر به بهره‌برداری رسید .

در ابتدای این مراسم با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی بلندترین پرچم جنوب تهران به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این مراسم شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت : امنیت و آزادی موجود در کشور مرهون خون شهدا است.

استاد فرج گفت : امروز ثمره انقلاب اسلامی بیداری اسلامی و کسب موفقیت‌های مختلف درزمینهٔ علمی، پزشکی و نظامی است.

وي خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم قیاس‌هایی از قبل و بعد انقلاب داشته باشيم به‌خوبی متوجه تأثیرات انقلاب خواهيم شد و درک خواهيم کرد که به مدد الهي، انقلاب اسلامي يک نعمتي بزرگ است که با هدایت‌های امام (ره) به ايران اعطا شد.۲۰۱۵۰۲۰۲_۱۰۳۶۵۲_8_bestshot

شهردار باقرشهر در تشریح این پروژه‌ها اظهار داشت : با توجه به مشکلات مالی موجود برای شهرداری باقرشهر،بحمدالله امروز با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مجموعه شهرداری و همراهی شورای محترم اسلامی شهر شاهد افتتاح پروژه‌های بوستان شهید ضیغمی، بوستان خیابان  شهید عبدالمحمد؛ روشنایی کمربندی غربی حدفاصل خیابان علامه عسگری تا توریست، زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و رفیوژ میانی خیابان جهاد، احداث ساختمان حراست و حفاظت فیزیکی شهرداری ، پارکینگ شهرداری، اجرای پایه پرچ ۶۰ متری هستیم که همه مردم از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد .

استاد فرج در پایان تأکید کرد برای من و همکارانم باعث افتخار است وقتی مادر شهیدی جاویدالاثر با دستان مبارک خود پارکی را افتتاح می‌کند که مزین به نام فرزند اوست و اشک شوق می‌ریزد این ارزشمندترین سرمایه کاری بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری است.

گزارش تصویری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.