آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

‌هرگز نمی‌توان دشمنی امروز آمریکا را نادیده گرفت/دزدی آشکار آمریکایی‌ها از دارایی‌های ملت ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: کشور آمریکا در طول انقلاب اسلامی بارها و بارها و در حوزه‌ها مختلف با اقدامات و عملکردش دشمنی‌های خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسانده است.
هرگز نمی‌توان دشمنی امروز آمریکا را نادیده گرفت/دزدی آشکار آمریکایی‌ها از دارایی‌های ملت ایران

‌مصطفی هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تبیین چرایی معرفی آمریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت ایران اظهار داشت: دشمنی آمریکا فقط مربوط به گذشته نیست بلکه دشمنی آن‌ها بالفعل بوده و در سال 94 نیز شاهد این دشمنی‌ها بوده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: اگر از همه دشمنی‌ها، جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا که در گذشته در حق ملت ما روا داشته بگذریم و کودتاها، تحمیل جنگ و تحمیل سردمداران ظالم و شکنجه‌گاه‌های ساواک و کشتار 230 هزار شهید و صدها هزار جانباز را نادیده بگیریم، هرگز نمی‌توان دشمنی امروز آمریکا را نادیده گرفت.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا ما امریکا را دشمن شماره یک و خونی ملت ایران می‌دانیم و با وجود دست دادن‌ها و لبخندها و پیام‌ها یقین داریم که آمریکا دشمن‌ترین کشورها با ماست، بیان داشت: تمام این لبخندها و ابراز آمادگی برای تعامل آمریکا با ملت ایران یک دروغ بزرگ فریبکارانه است چراکه برای اثبات این مهم ادله منطقی داریم.

هدایی نسل امروز را در مقابل آیندگان مسئول دانست و تصریح کرد: اگر امروز گول این فریب آمریکایی‌ها را بخوریم تا ابد پشیمان خواهیم بود.

وی در تشریح ادله دشمنی‌های بالفعل دولت آمریکا عنوان کرد: امروز باید تاملی با خود داشته باشیم که کدام دولت در شرق کشور گروه‌های تروریستی جیش‌الظلم و جندالکفر و … تجهیز می‌کند، کدام کشور آن‌ها را آموزش داده و مسلح می‌کند تا زنان و کودکان سیستانی بی‌گناه را به جرم شیعه بودن سر ببرند؟ و در حسینیه‌ها بمب بگذارند و در مراسم سینه‌زنی تاسوعا و عاشورا در چابهار شیعه و سنی عزادار را تکه پاره می‌کند، آن دولت و کشور، دولت آمریکا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: امروز دولت آمریکا پناهگاه گروهک‌های سلطنت‌طلب و جنایتکاری است که کودتاهای مکرر علیه ایران را برنامه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به اخراج منافقان از عراق و پناه دادن آمریکایی‌ها به آن‌ها خاطرنشان کرد: چندی پیش مردم عراق با تظاهرات بزرگ ده‌ها هزار نفری بارها و بارها خواهان اخراج منافقان از کشورشان شدند و مجلس عراق مصوبات متعددی گذراند که منافقین باید از عراق اخراج شوند و در نهایت دولت عراق تصویب کرد که منافقان از عراق اخراج شوند و با قوه نظامی و انتظامی پادگان منافقان در عراق موسوم به پادگان اشرف پاک‌سازی شد و آن‌ها را اخراج و راهی فرودگاه کردند اما جهانیان شاهد این بودند که آمریکایی‌ها آن‌ها را از فرودگاه بغداد به سوی پادگان نظامی خودش سوق داد.

هدایی افزود: امروز دولت آمریکایی‌ منافقان جنایتکار که بیش از 12 هزار نفر از بهترین انسان‌های ایران اسلامی را به شهادت رساندند و در دوران جنگ تحمیلی نیز به‌عنوان پیاده نظام رژیم بعث هرآنچه در توان داشتند علیه ملت غیور ایران اسلامی به خدمت گرفتند را حمایت و برای توطئه‌چینی و عملیات تروریستی دیگر مهیا می‌کند.

وی حمایت از تولید و عرضه مواد مخدر برای آسیب‌زدن به جوانان ایران را از دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی برشمرد و عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها کشت گسترده مواد مخدر و کارخانه‌های تبدیل آن به مواد مخدر خطرناک‌تر مانند هروئین، مورفین و کراک را در خاک افغانستان زیر پوشش امنیتی خود قرار داده و با وارد کردن بسیار گسترده مواد مخدر به ایران با ارزن‌ترین قیمت نسبت به جهان به‌دنبال آلوده کردن جوانان به ابن مواد افیونی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران بیان داشت: آمریکایی‌ها امروز خاندان جنایتکار پهلوی و سران شکنجه‌گر ساواک، سران کودتاهای مکرر علیه ملت ایران را در خاک خود استتار کرده و با حمایت کامل از آن‌ها زمینه ایجاد توطئه و راه‌اندازی گروه‌های جنایتکار را برای آن‌ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌ای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکایی‌ها ده‌ها شبکه ماهواره‌ای گروه‌های برانداز را که دشمنی خودشان علیه انقلاب اسلامی و اهداف خودشان در راستای براندازی نظام را رسماً اعلام می‌کنند را تحت حمایت‌های مالی، فنی و رسانه‌ای خود قرار داده و برخی از آن‌ها را نیز در سرزمین خود مستقر کرده است.

هدایی با اشاره به دزدی آشکار آمریکایی‌ها از دارایی‌های ملت ایران عنوان کرد: این آمریکا است که اخیراً در مجلس خود طرحی را با این بهانه این‌که ایران در حوادث 35 سال پیش لبنان علیه نظامیان متجاوز آمریکایی دست داشته را تصویب کرده و به‌دنبال این است 46 میلیارد دلار اموال جمهوری اسلامی ایران در بانک‌های بین‌المللی را به‌عنوان غرامت کشته شدگان خود غارت کند.

وی ادامه داد: آمریکایی که خود توطئه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است و سبب به شهادت رسیدن صدها هزار نفر از غیور مردان و شیر زنان این مرز و بوم شده است و اسناد محکم آن‌ها نیز موجود است به جای این‌که غرامت این عزیزان را پرداخت کند به‌واسطه ادعاهای واهی و بی‌اساس به‌دنبال اخذ غرامت از جمهوری اسلامی ایران است.

عهدشکنی‌های 35 ساله دولت آمریکا

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز پس از گذشت 35 سال دولت آمریکا هنوز از تعهد خود مبنی بر این‌که در ازای آزادی گروگان‌های آمریکایی در لانه جاسوسی اموال بلوکه شده ایران در آمریکا را آزاد خواهد کرد، سر باز می‌زند و با وجود این‌که 35 سال است گروگان‌ها را تحویل گرفته هنوز اموال ملت مظلوم ایران را پس نمی‌دهد.

وی آمریکا را عامل برخی تحرکات در غرب کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروز دولت آمریکا تجهیز گروهک تروریست و آدم کش پژاک، دمکرات، کومله و … در غرب کشور علیه ملت ایران را در دستور کار خود قرار داده است و به‌دنبال تحریک آن‌ها برای نا امن‌سازی غرب کشور است.

هدایی با اشاره به نقش آمریکا در راه‌اندازی گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه بیان داشت: دولت آمریکا به راه‌اندازی گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه تلاش کرد با گرفتن موصل تکریت و دیاله، بغداد را در محاصره قرار دهد و با سقوط بغداد داعش را هم مرز ایران کند تا جنگ هشت ساله را این‌بار با ماهیت ظاهراً مذهبی علیه ملت ایران به راه بیندازد.

وی تصریح کرد: امروز دولت آمریکا با تمام توان داعش را حمایت و از زمین، هوا و دریا برای آن‌ها سلاح می‌فرستد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: اگر این ادله برای اثبات این‌که آمریکا دشمن خونین ملت ایران است، کافی نیست ده‌ها ادله، دشمنی، جنایت، توطئه و … که امروز دولت آمریکا علیه ملت غیور و بصیر ایران اسلامی روا داشته است را تبیین کنم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.