آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

 برگزاری مراسم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدرسه حجاب باقرشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، این مراسم از ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی ایران در مدرسه حجاب باقرشهر برگزار شد .

در این مراسم داورزنی ریاست اداره کل تربیت بدنی استان تهران ، معاون پرورشی آموزش و پرورش و رشیدیان مسئول تربیت بدنی کهریزک و اولیا و مربیان مدرسه حجاب حضور داشتند .

رئیس اداره کل تربیت بدنی استان تهران در طی سخنرانی خود هدف از برگزاری این مراسم را اهمیت ورزش صبحگاهی در تعلیم و تربیت وهمچنین پرورش استعدادها درمیان دانش آموزان دانستند .همچنین خانم قربانی مسئول آموزش شهروندی معاونت فرهنگی ، اجتماعی شهرداری باقر شهر ضمن تاکید بر اینکه تعامل و دوستی را باید در کنار ورزش داشته باشیم افزود در کنار یک ورزش خوب و سالم ، باید سعی در آموزش اخلاق داشته باشیم .

در ادامه برنامه هیئت ووشوی پسران تربیت بدنی باقر شهر به انجام حرکات ورزشی زیبا پرداختند و سپس مسابقه طناب کشی در بین دانش آموزان برگزار شد و جوایزی به برندگان این مسابقه اهدا شد .گروه سرود این مدرسه در ادامه مراسم ، سرودی زیبا در بین حضار خواندند و همچنین گروه های ورزشی والیبال و بدمینتون با رژه ایی زیبا هنرنمایی کردند .

این مراسم پس از اینکه دانش آموزان فعال گروه ژیمناستیک و کاراته دختران برنامه خود را به نمایش گذاشتند ساعت 12 به پایان رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.