آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خزانه دار شورای اسلامی باقرشهر : بار ترافیکی ورودی به باقرشهر کاهش می یابد .

 

به گزارش راگانیوز  خزانه دار شورای اسلامی باقر شهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در پی جلسه رسمی شورای شهر که روز یکشنبه 17 آبان با حضور مسئولین پلیس راهور و رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر  برگزار شد معضلات ترافیکی باقرشهر بررسی شد .IMG00121379

دارابی در ادامه افزود : در این جلسه به دنبال یک راه حل مناسب برای رفع پیرامون مسائل ترافیکی و معضلاتی که ترافیک برای شهروندان به وجود آورده است بوده ایم .

وی با تاکید بر اینکه  مقرر گردیده بود مسئولین راهور یک بازدید میدانی از نقاط پر ترافیک و پر تردد سطح شهر باقرشهر داشته باشند گفت :  این بازدید چهارشنبه 21 آبان ماه  صورت گرفت و از نزدیک مسائل ترافیکی بررسی شد و پيشنهاداتي در خصوص احداث دور برگردان و بستن چند تقاطع ارائه شد و همچنین تصميماتي به شرح ذيل گرفته شد :

١.بستن تقاطع بلوار غدير و خيابان سي متري امام خميني(ره) و احداث دوربرگردان مقابل كلانتري ١٧٥باقرشهر
بااجرای این طرح شهرونداني كه قصد ورود به بلوار سي متري امام خميني (ره) یا عزيمت به سمت بلوار فلسطين ،روستاي قمصر و روستاهاي اطراف را دارند، ميتوانند از اين دوربرگردان استفاده نمايند.
٢.احداث دوربرگردان در مقابل آرامگاه ارامنه و بستن ورودي از خيابان ٢٤متري شهيد طالقاني به سمت خيابان ٢٠متري شهيد كاشاني
با اجرای این طرح شهرونداني كه از خيابان ٢٤متري ،قصد عزيمت به خيابان ٢٠متري كاشاني و كوي ارغوان را دارند، ميبايست از دوربرگرداني كه در مقابل آرامگاه ارامنه احداث ميگردد استفاده نمايند . شهرونداني كه قصد ورود به باقرشهر را دارند ميتوانند از تقاطع شهرسنگ به سمت پالايشگاه تغيير مسير داده و پس از آن از ورودي كمربندي شرقي كه دوطرفه ميگردد ، وارد باقرشهر شوند  .
مزيت اين تغيير اين است كه اولاً ازحجم ترافيك در تقاطع ٢٤متري كاسته ميگردد و ثانياً دسترسي به بوستان عطرسيب و شمال باقرشهر بسيار آسان  صورت ميگيرد .
وی در پایان ضمن اظهار امیدواری گفت : ظرف یک ماه آینده این تغییرات انجام می پذیرد تا بارترافیک ورودی به باقرشهر کاهش یابد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.