آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

10 واحد دامداری روستای میان آباد تعطیل شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری در پی صدور آراء بند 20 اداره ساماندهی و مشاغل صنعتی مزاحم، واحدهای دامداری این روستا که در حریم این منطقه قرار دارند اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده کلیه صنایع و مشاغل مزاحم بایستی مکان دیگری در خارج از شهر انتقال پیدا کنند.

وی آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت واحدهای دامداری راعلت تعطیلی آنها عنوان کرد و افزود: با توجه به درخواست مکرر شورای شهرباقرشهر و بخشدار کهریزک مقررشد دامداری های واقع درخیابان توریست در روستای میان آباد، که در ناحیه 5 شهرداری منطقه 19 واقع در صالح آباد قرار دارد یا به مکانی مناسب تر منتقل یا تعطیل شود.

نثاری تاکید کرد: با توجه به ضرورت موضوع بلافاصله اداره ساماندهی و مشاغل صنعتی مزاحم نسبت به اعزام کارشناس بند 20 از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به محل اعزام و رای صادره را به صاحبان دامداری ابلاغ کردند.

به گفته وی با نشست صمیمی از10 نفر از مالکین دامداری ها مبنی بر نحوه انتقال این واحدها به خارج از شهر تشکیل و مقرر شد متصدیان این واحدها در این خصوص سریعا با سازمان جهاد کشاورزی تهران در مورد مکان یابی مکاتبه و پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: طبق قوانین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران بایستی برای انتقال دامداریها مکان یابی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.