152 پیام شهروندی در سامانه 1888 ثبت شد
راگا نیوز: مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 از ثبت 152 پیام شهروندی در این سامانه طی دیماه سالجاری خبر داد.
حمیدرضا قلیچخانی اظهار داشت: طی این مدت در مجموع 152 پیام، که 122 پیام در قالب انتقاد، 25 پیام در قالب تقدیر و تشکر و پنج پیام در قالب شکایت از سوی شهروندان منطقه در این سامانه ثبت شده است.
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 افزود: بیشترین تعداد پیامهای ثبت شده با فراوانی 28 درصد مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده که بیشترین موضوع آن عملکرد رانندگان وسایل نقلیه عمومی با 42 درصد و تأخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی با 25 درصد است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع پیامهای ثبت شده در این سامانه، ناحیه یک و دو هر یک با فراوانی 13 درصد از کل پیامها را به خود اختصاص دادهاند، افزود: اهم موضوعات ناحیه یک مربوط به لکهگیری آسفالت معابر و رفع سد معبر با فراوانی هر یک 10 درصد و ناحیه دو مربوط به لکهگیری آسفالت با 25 درصد و پاکسازی انهار و جداول با 15 درصد است.
قلیچخانی تصریح کرد: از تعداد کل پیامهای دریافتی، 83 درصد به نتیجه نهایی و 16 درصد به دلیل نیاز به رسیدگی در انتظار پاسخ نهایی است.
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 با اشاره به اینکه در حال حاضر از میان اقشار مختلف شهروندان از جمله روحانیون، فرهنگیان، پزشکان و کارشناسان و … به عنوان ناظرین افتخاری برون سازمانی و همچنین کارکنان شهرداری منطقه به عنوان ناظرین درون سازمانی با سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 همکاری میکنند، افزود: در دیماه سالجاری 40 نفر به عنوان ناظر افتخاری جذب سامانه 1888 این منطقه شدهاند.