آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تا پایان مهرماه تمام عوارض آلایندگی کارخانجات ری در حوزه این شهرستان توزیع شود.

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه ری گفت: با پیگیری های لازم و هماهنگی های لازم از طریق معاونت برنامه ریزی فرمانداری، تا پایان مهر ماه، تمام عوارض آلایندگی کارخانجات ری در حوزه این شهرستان توزیع شود.

به گزارش راگانیوز به نقل از مهر، هدایت الله جمالی پور شامگاه گذشته در دیدار با خانواده سرتیپ خلبان شهید باقرشهری حسین چله دوان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت یازدهم اظهار داشت: بازدیدهای دوره ای از خانواده شهدا در شهرستان ری را از ابتدای قبول مسئولیت فرمانداری در دستور کار قرار داده ایم و رئیس جمهور نیز در این شهرستان حضور و با خانواده شهدا دیدار داشته اند و ما نیز این توفیق را داریم که به عیادت خانواده شهدا برویم و از مجاهدت، ایثار و از خود گذشتگی های ایشان قدردانی کنیم، خانواده شهید سرتیپ خلبان حسین چله دوان از جمله خانواده هایی هستند که در دفاع مقدس نقش سزایی داشته اند.

این مسئول افزود: خانواده شهید چله دوان عزیزترین فرزند خود را که تربیت شده دانشگاه بود و امروز می توانست جزو نیروهای موثر در خدمت رسانی به کشور باشد را در راه انقلاب از دست داده اند.

وی در حاشیه دیدار در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد شایعات موجود مبنی بر عدم اختصاص اعتبارات عوارض آلایندگی اعلام کرد: با تاکید استاندار تهران و پیگیری هایی که طریق بنده انجام شد، تمام عوارض آلایندگی کارخانجات شهرستان ری در حوزه این شهرستان توزیع خواهد شد.

جمالی پور یادآور شد: این عوارض آلایندگی، به شهرداری ها و دهیاری های روستاهایی که از این آلایندگی متأثر می شوند، اختصاص داده خواهد شد تا برای رفع آلایندگی و کاهش آسیب آلایندگی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون استاندار تهران گفت: در حال حاضر بخشی از عوارض آلایندگی توزیع و در اختیار شهرداری های مربوطه  قرار گرفته که امید می رود بخش دیگری از این اعتبارات نیز با پیگیری هایی که انجام خواهد شد و هماهنگی هایی که از طریق معاونت برنامه برنامه ریزی فرمانداری صورت می گیرد، تا پایان مهر ماه جاری کلیه عوارض آلایندگی توزیع خواهد شد.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اختصاص این عوارض آلایندگی به باقرشهر اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری باقرشهر بخشی از این عوارض را دریافت کرده است.

فرماندار ویژه ری افزود: عوارض خوبی بر حسب شاخص جمعیت به باقرشهر اختصاص داده خواهد شد که به طور قطع نسبت به سالهای گذشته چشمگیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهرداری باقرشهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص، به یک نقطه جمعیتی تبدیل شده که در کنار این شهر علاوه بر پالایشگاه، واحدهای صنعتی دیگری خود را اداره می کنند لذا این حوزه شهری در سال گذشته که توزیع آلایندگی با یک سری مسائل و مشکلات مواجه شد، مدیریت شهری باقرشهر با کمی چالش مواجه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.