آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

180 هزار روزه‌دار بر سر سفره افطار حضرت عبدالعظیم (ع) + تصاویر

به گزارش راگانیوز همزمان با ماه مبارک رمضان 180 هزار روزه‌دار تهرانی بر سر سفره کریمانه افطار حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مهمان هستند.

این مراسم ضیافت افطاری برای چهارمین سال متوالی است که با مشارکت خیرین و نیکوکاران محترم در ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار و هر شب در داخل و خارج حرم از 6 هزار روزه‌دار پذیرایی می‌شود.

دعوت‌نامه‌های این مراسم در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان ری، خیریه‌ها، مدارس و همچنین زائران حاضر در این بارگاه ملکوتی توزیع می‌شود.

علاوه بر سفره افطاری در حرم مطهر، تعدادی از افطارهای یاد شده نیز بین خانواده‌های مستمند توزیع می‌گردد. تعدادی از خیرین نیز با هماهنگی و نظارت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، با بسته‌های افطاری خود در صحن‌های مختلف از روزه‌داران پذیرایی می‌کنند.

هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم‌‌های فرهنگی، مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود. در مراسم رمضان با قرآن که از نخستین روز تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار می‌شود، برنامه‌هایی شامل ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، سخنرانی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مناسبت‌ها و برگزاری مسابقه فرهنگی به‌صورت همه روزه به اجراء در می‌آید.

اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، آمادگی خود را برای قبول و پذیرش نذورات و هدایای مومنین نیکوکار اعلام داشته و از مشارکت بانیان خیر و مؤمنین نیکوکار در طول سال و مناسبت‌های مختلف استقبال می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.