آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

1800سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان ری توزیع شد

 به گزارش راگانیوز فاطمه صفاریان  در گفت وگو با ایرنا افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان از سوی خیرین سبد کالا بین نیازمندان، سالمندان و محرمان توزیع شد که در این مرحله 1800 سبد کالا به مبلغ یک میلیارد 752 میلیون و 447هزار ریال می باشد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای و قند، خرما، گوشت قرمز و مرغ در مجموع به ارزش یک میلیون ریال می باشد که با همکاری خیرین شهرستان و طی برنامه ریزی و زمان بندی مناسب در بین بیماران و سالمندان نیازمندان توزیع شد.

صفاریان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه است، تاکید کرد: میل کمک به ایتام فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای ماه مبارک رمضان است که اوج انجام این سنت های حسنه را در جامعه آشکار می سازد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه از جمله فقر ریشه در فرهنگ دارد که در همین زمینه باید فرهنگ دستگیری از نیازمندان و فقرا در جامعه اشاعه یابد چرا که فرهنگ انفاق به شادابی اجتماع کمک می کند.

صفاریان با اشاره به اینکه در شبهای قدر و دهه اول و دوم ماه مبارک تعداد حامیان را افزون بر دو هزار و 945 نفر اعلام کرد و افزود: در طرح محسنین بیش از 295 نفر حامی بیش از 340خانوار را تحت حمایت و پوشش خود قرار دادند.

وی یادآور شد: در طرح اکرام نیز بیش از 314 یتیم از سوی حامیان تحت حمایت قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.