آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : خانواده‌های شهدا سرمایه ارزشمند نظام هستند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج شهردار باقرشهربه همراه جواد مغروری مشاور و مسئول ایثارگران شهرداری باقرشهردرراستای تکریم و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا وزنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهیدان با خانواده شهید الله قلی بابایی دیدار کردند.

در این دیدار شهردار باقرشهر گفت :اجر خانواده شهدا نزد خداوند بسیار والاست ووظیفه ما است که قدردان خانواده شهدا و شهیدان والامقام باشیم چراکه هر چه داریم از این غیور مردان است .

وی با شاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین وظیفه ما سرکشی و توجه به خانواده‌های محترم شهداست افزود: باید به نحو شایسته خانواده‌های معظم شهدا را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

سعید استاد فرج در ادامه گفت : هدف از این دیدارها تجلیل از این خانواده ایثارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌ها است .

وی خانواده‌های بزرگ شهدا را الگوی واقعی بردباری و استقامت در جامعه عنوان کرد و گفت : عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه هر یک از ما است که باید به آن عمل کنیم .

شهردار باقرشهر در پایان با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده های شهدا امری لازم و ضروریست گفت : شما خانواده معزز شهدا تنها یادگار اسطوره های ایثار و شهادت هستید و یکی از سرمایه های نظام وجود شما عزیزان است

شهید والامقام الله قلی بابایی متولد 1345 میباشد که درسال 1366 درپاسگاه زید درسن 21سالگی به شهادت رسید.

روحشان شادویادشان گرامی باد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.