آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه فرهنگی در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) دایر است

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فرهنگی در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) دایر است
به گزارش راگانیوز ، برومند نامداری ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج و با محوریت بسیج در امتداد عاشورا ده‌ها ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی، مدارس، مساجد و سراهای محله به اجرا درآمده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی برشمرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاهی با 30 غرفه از دوم آذر در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر شده و شهروندان با مراجعه به این محل می‌توانند از خدمات فرهنگی رایگان آن بهره‌مند شوند.

وی به برپایی مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه و فعال اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا، همایش‌های بصیرت حسینی، غبارروبی مزار شهدا و اکران فیلم‌های حماسی و ارزشی از دیگر برنامه‌هایی است که با هدف تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی در مراکز فرهنگی انجام می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: دروازه ری واقع در میدان نماز نیز میزبان نمایشگاه عکس با هدف به تصویر کشیدن رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان است و شهروندان علاقه‌مند می‌توانند علاوه بر استفاده از این محیط فرهنگی آثار خود را به نمایش درآورند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.