آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر:خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرداری باقر شهر ؛ حسین آرویی گفت : فعالیت های فرهنگی بسیاری در خصوص بانوان از جمله : برگزاری شش کارگاه طرح اجتماع محور به منظور توانمند سازی اجتماعی بانوان در مراکز فرهنگی با بهره مندی از وجود مشاورین مجرب و همچنین برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی برای بانوان که در این کارگاهها حداقل 630 نفر بهره مند شده اند صورت گرفته است .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است و تحکیم آن امری ضروریست ، افزود : 12 برنامه توسط پزشکان امور مربوطه و همچنین کارشناسان مرتبط در زمینه های تحکیم بنیان خانواده برگزارشد که 130 نفر از خدمات آموزشی کارگاههای فوق بهره مند گشته اند .

آرویی با اشاره به برنامه های ویژه در اعیاد مبارک گفت : جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و تولد حضرت معصومه(س) با بودجه 14 میلیون تومانی در بوستان عطر سیب با حضور هنرمندان و برگزاری مسابقات مختلف برای شهروندان برگزار گردید.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری باقرشهر در ادامه اظهار داشت : کارگاه آموزشی استرس کودکان برای والدین باهدف افزایش اطلاعات خانواده ها و رفع مشکلات کودکان برگزار شد که در این کارگاه بسته های فرهنگی و آموزشی به تعداد 100 عدد تهیه و توزیع شد .

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری در خصوص افزایش فعالیت های فرهنگی گفت : در صدد آنیم با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حد مطلوب را ارتقا بخشیم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.