آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلای ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلای ایران برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی در کربلای ایران اسلامی، بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی چهارشنبه 11 آذرماه از ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ ری، با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری ممتاز محمد خشنود آغاز و در ادامه با مرثیه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین غروی و قرائت زیارت اربعین توسط آقای باقری همراه خواهد بود.

همچنین به جهت حضور گسترده و رفاه حال عزاداران حسینی، مراسم قرائت زیارت اربعین در روز مذکور در ضلع جنوبی آستان مقدس با مرثیه سرائی و قرائت زیارت توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) ذاکران سازگار و رضوی و در ضلع شرقی توسط مداحان عیسی و میری برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری، مسجد جامع، حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، ضلع جنوبی و شرقی آستان مقدس پایان بخش این مراسم با شکوه خواهد بود.

گفتنی است، این مراسم به‌صورت مستقیم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.